بازاریابی با هک رشد – رایان هالیدی
هیچ صنعتی مانند صنعت نمایش و سرگرمی نیست. با این حال، وقتی واقعاً دربارهاش فکر میکنیم، همهی تیمهای بازاریابی (صرفنظر از اینکه واقعاً در چه حوزهای فعالیت میکنند)، به هنگام عرضهی محصولی جدید، رفتارشان بهگونهای است که انگار در این صنعت فعالیت میکنند. به جد معتقدم هر کسی که محصولی را بازاریابی یا عرضه میکند در خیالش اینطور تصور میکند که دارد افتتاحیهی فیلم بسیار موفقی را برگزار میکند. و این توهم در شکلگیری و تحریف هر تصمیمی که برای بازاریابی میگیریم نقش دارد. احساس خوبی ایجاد میکند، اما بسیار اشتباه است.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.